Do brezplačne poštnine vam manjka še 70,00 

Brezplačna poštnina za vsa naročila nad 70,00 €

Varno plačilo

Pogosta zastavljena vprašanja

SERVIS IN REZERVNI DELI

Ali lahko naročim rezervne dele za svoj izdelek?
Naročilo posameznih rezervnih delov ni možno, lahko pa se obrnete na naš pooblaščeni servis, kjer vama bodo svetovali o možnostih popravila. Telefonska številka servisa je +386 1 430 26 40.

Uveljavljanje garancije je možno le z originalnim računom, v časovnem obdobju, za katerega je predvideno trajanje garancije na izdelku. Izdelke se brezplačno popravi ali zamenja v primeru napake v materialu ali izdelavi.

Garancija za izdelek ne velja v primeru poškodbe zaradi napačne ali neprimerne uporabe, nesreč in poškodb, ki nastanejo s prevoznimi sredstvi.

Garancija za izdelek tudi ne velja, če je izpostavljen kislinam, vodi ali izjemnim temperaturam.

Ključavnica kovčka se odpira samo s številčnico. Ključe za odpiranje ključavnic imajo samo uslužbenci letališča. Ključi jim omogočajo, da kovček odprejo, preverijo vsebino in zaklenejo nazaj, ne da bi ga morali poškodovati.

V primeru pozabljene kode ključavnice se lahko obrnete na pooblaščeni servis na telefonsko številko +386 1 430 26 40 oziroma na pooblaščeni servis v državi, v kateri ste.

Naročila in plačila

Na spletni strani je možno plačilo po povzetju (z gotovino ali kartico), s kreditno kartico ob naročilu (Visa, Mastercard, Diners), s plačilom po predračunu (podatke za nakazilo prejmete po elektronski pošti) ter obročno plačilo prek sistema Leanpay za naročila nad 200 €.
Cena dostave za naročila do 70 € znaša 3,5 €, za naročila nad 70 € pa je dostava brezplačna.
Naročilo lahko prekličete tako da odgovorite na elektronsko pošto s potrditvijo naročila ali nas kontaktirate na telefonsko številko +386 1 548 36 24. Če ste naročilo že plačali, vam bomo sredstva vrnili na bančni račun.

Če imate kodo za popust, ki ne deluje, nas lahko kontaktirate na telefonsko številko +386 1 548 36 24 ali prek spletnega obrazca.

Dostava in vračila

Storitev dostave za nas opravlja GLS.

Cena dostave za naročila do 70 € znaša 3,5 €, za naročila nad 70 € pa je dostava brezplačna.
Ob dostavi je možno tudi plačilo s kartico

Žal je dostava mogoča samo na območju Slovenije. V drugih državah se lahko obrnete na lokalne distributerje.

Predviden rok za dostavo je 2 do 5 delovnih dni in je odvisen od izbranega načina plačila.

Izdelke lahko v 14 dneh od prejema vrnete ali zamenjate v katerikoli naši trgovini ali pa jih pošljete na naslov Toko d.o.o., Beograjska ulica 4, 1000 Ljubljana. Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži.

Garancija

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi.

Obvestilo mora vsebovati natančen opis napake. Kupec mora ponudniku omogočiti pregled izdelka. Izpolnjen obrazec za uveljavitev pravice potrošnikov ob ugotovitvi stvarne napake na izdelku lahko pošljete po elektronski pošti na naslov info@toko.si ali po pošti na naslov TOKO d.o.o., Beograjska ulica 4, 1000 Ljubljana.

Pravico do uveljavitve stvarne napake natančneje opredeljuje Zakon o varstvu potrošnikov.

Uveljavljanje garancije je možno le z originalnim računom, v časovnem obdobju, za katerega je predvideno trajanje garancije na izdelku. Izdelke se brezplačno popravi ali zamenja v primeru napake v materialu ali izdelavi.

Garancija za izdelek ne velja v primeru poškodbe zaradi napačne ali neprimerne uporabe, nesreč in poškodb, ki nastanejo s prevoznimi sredstvi.

Garancija za izdelek tudi ne velja, če je izpostavljen kislinam, vodi ali izjemnim temperaturam.

Izdelki Samsonite imajo različno trajanje garancije. Trajanje garancije je navedeno na garancijskem listu in pri opisih izdelkov na spletni strani. Če podatka o trajanju garancije nimate, nas kontaktirajte prek kontaktnega obrazca.

Garancija na izdelke Samsonite velja po celem svetu. V Sloveniji se lahko obrnete na Pooblaščeni servis Samsonite Centerkontura d.o.o., Brnčičeva 11b, 1000 Ljubljana prek telefonske številke 01 430 26 40. Seznam servisnih centrov v tujini je na voljo na https://www.supportandgo.com/

Vzdrževanje izdelkov

Zunanjost kovčkov lahko očistite z vlažno krpo. Poskrbite, da se pred shranjevanjem prtljaga dobro posuši.

Večina izdelkov Samsonite zaščiti vsebino pred vodo, vendar pa niso vodoodporni. Zato poškodbe, ki bi jih povzročila tekočina, niso krite v okviru garancije.

Potovanje s Samsonite

Mere, kjer ni drugače navedeno, vključujejo kolesa, stranske ročaje, pospravljen izvlečni ročaj in so najdaljše razdalje med dvema točkama.

Dostopnost