SERVIS IN REZERVNI DELI
Ali lahko naročim rezervne dele za svoj izdelek?
Katera popravila vključuje garancija?
Uveljavljanje garancije je možno le z originalnim računom, v časovnem obdobju, za katerega je predvideno trajanje garancije na izdelku. Izdelke se brezplačno popravi ali zamenja v primeru napake v materialu ali izdelavi.
Garancija za izdelek ne velja v primeru poškodbe zaradi napačne ali neprimerne uporabe, nesreč in poškodb, ki nastanejo s prevoznimi sredstvi.
Garancija za izdelek tudi ne velja, če je izpostavljen kislinam, vodi ali izjemnim temperaturam.
Kje je ključ za ključavnico kovčka?
Ključavnica kovčka se odpira samo s številčnico. Ključe za odpiranje ključavnic imajo samo uslužbenci letališča. Ključi jim omogočajo, da kovček odprejo, preverijo vsebino in zaklenejo nazaj, ne da bi ga morali poškodovati.
Kaj naj naredim v primeru pozabljene kode kjučavnice?
Naročila in plačila
Kateri načini plačila so na voljo?
Kakšen je strošek dostave?
Ali lahko prekličem naročilo?
Imam kodo za popust, ki ne deluje. Kaj naj naredim?
Če imate kodo za popust, ki ne deluje, nas lahko kontaktirate na telefonsko številko +386 1 548 36 24 ali prek spletnega obrazca.
Dostava in vračila
Katera dostavna služba dostavlja?
Storitev dostave za nas opravlja GLS.
Kakšen je strošek dostave?
Ali lahko ob dostavi plačam s kartico?
Ali je možna dostava v druge države/na Hrvaško?
Žal je dostava mogoča samo na območju Slovenije. V drugih državah se lahko obrnete na lokalne distributerje.
Kako dolgo traja dostava?
Kako je z vračilom izdelkov?
Izdelke lahko v 14 dneh od prejema vrnete ali zamenjate v katerikoli naši trgovini ali pa jih pošljete na naslov Toko d.o.o., Beograjska ulica 4, 1000 Ljubljana. Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži.
Garancija
Kako je z uveljavljanjem stvarne napake?
Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi.
Obvestilo mora vsebovati natančen opis napake. Kupec mora ponudniku omogočiti pregled izdelka. Izpolnjen obrazec za uveljavitev pravice potrošnikov ob ugotovitvi stvarne napake na izdelku lahko pošljete po elektronski pošti na naslov info@toko.si ali po pošti na naslov TOKO d.o.o., Beograjska ulica 4, 1000 Ljubljana.
Pravico do uveljavitve stvarne napake natančneje opredeljuje Zakon o varstvu potrošnikov.
Katera popravila vključuje garancija?
Uveljavljanje garancije je možno le z originalnim računom, v časovnem obdobju, za katerega je predvideno trajanje garancije na izdelku. Izdelke se brezplačno popravi ali zamenja v primeru napake v materialu ali izdelavi.
Garancija za izdelek ne velja v primeru poškodbe zaradi napačne ali neprimerne uporabe, nesreč in poškodb, ki nastanejo s prevoznimi sredstvi.
Garancija za izdelek tudi ne velja, če je izpostavljen kislinam, vodi ali izjemnim temperaturam.
Koliko časa traja garancija?
Izdelki Samsonite imajo različno trajanje garancije. Trajanje garancije je navedeno na garancijskem listu in pri opisih izdelkov na spletni strani. Če podatka o trajanju garancije nimate, nas kontaktirajte prek kontaktnega obrazca.
Kje lahko uveljavljam garancijo?
Vzdrževanje izdelkov
Kako naj očistim zunanjost kovčkov?
Zunanjost kovčkov lahko očistite z vlažno krpo. Poskrbite, da se pred shranjevanjem prtljaga dobro posuši.
Ali je moj izdelek vodoodporen?
Večina izdelkov Samsonite zaščiti vsebino pred vodo, vendar pa niso vodoodporni. Zato poškodbe, ki bi jih povzročila tekočina, niso krite v okviru garancije.